بارگذاری ...
به وبسايت يوزنت خوش آمديد

شرکت شبکه گستر درنا مورخ۹۵/۰۴/۲۲، مفتخر به دریافت پروانه کشوری خدمات ارتباطات ثابت سروکو (Servco) با شماره ۲۵-۹۵-۱۰۰ و معتبر تا ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است.

این پروانه که جایگزین پروانه ISP و سایر پروانه های ارتباطات ثابت می شود، محدودیت پروانه های قبلی در زمینه فناوری و محدوده فعالیت را ندارد به دارنده پروانه امکان می دهد با استفاده از انواع فناوری های روز دنیا به ارائه خدمات ارتباطی پهن باند و به صورت سراسری در تمام ایران بپردازد. دریافت این پروانه پس از ۱۴ سال فعالیت مستمر در ارائه خدمات ارتباطی و اینترنت پرسرعت در ایران، بدون شک حاصل حمایت های شما کاربران و دوستان گرامی بوده که عصر جدیدی از فعالیت های شرکت درنا نت را رقم خواهد زد.

پروانه سروکو درنانت موفقیت درنا نت در اخذ پروانه ارتباطات ثابت کشوری موفقیت درنا نت در اخذ پروانه ارتباطات ثابت کشوری photo 2016 07 27 14 44 15

شرکت تعاونی شبکه گستر درنا – درنا نت در سال ۱۳۸۳ با هدف توسعه اینترنت در استان سمنان تاسیس گردید. فعالیت اصلی شرکت ارائه خدمات اینترنت پرسرعت در استان سمنان است. درنا نت با تکیه بر دانش و تجربه نیروهای متخصص خود سعی در بومی سازی فن اوری های جدید و گسترش آن ها در سطح استات سمنان و گلستان نموده است.

ضمن تبریک برای موفقیت درنا نت در اخذ پروانه ارتباطات ثابت کشوری، به خانواده بزرگ درنا نت امید است به یاری ایزد منان و تلاش و کوشش بیشتر این مجموعه بتوانیم در راه ارتقاء سطح فعالیت های شرکت و توسعه شبکه و خدمات ارتباطی و انتقال داده در کشور عزیزمان ایران خدمات جدید و متنوع ارائه نماییم.

نظر دهید