بارگذاری ...
به وبسايت يوزنت خوش آمديد

🌟 #اطلاعیه_مهم
مشترکین عزیز یوزنت

🔸احتراما به اطلاع میرساند که براساس مصوبه ۲۶۶ سازمان محترم تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور ، کلیه اپراتورهای سرویس دهنده اینترنت ثابت ( #ADSL و #VDSL) از تاریخ دهم آذرماه میبایست تعرفه های جدید را جهت ثبت نام مشترکین جدید و همچنین جهت تمدید سرویس مشترکان فعلی استفاده نمایند.

در این خصوص نکات زیر لازم به ذکر میباشد :

۱⃣ مشترکان فعلی تا پایان دوره سرویس جاری شان، به مانند سابق از سرویس خود استفاده نموده و در صورت اتمام حجم ، اقدام به خرید حجم خواهند نمود.

۲⃣ مشترکینی که دارای سرویس رزرو هستند هم از سرویس رزرو خود استفاده خواهند نمود و مشکلی برایشان رخ نخواهد داد.
۳⃣ مشترکینی که سرویس جاری شان هنوز به پایان نرسیده است هم میتوانند با تمدید سرویس، اقدام به رزرو سرویس نمایند که پس از اتمام زمان سرویس جاری شان، از سرویس رزرو خود استفاده نمایند.

۴⃣ تمامی سرویس های قبلی شامل حجمی، نامحدود روزانه، اکستریم و #جشنواره_تمدید_یوزنت فقط تا دهم آذر ماه قابل تمدید می باشند.

۵⃣ لازم به ذکر است در صورت “تمدید تا قبل از دهم”، حجم باقی مانده شما به دوره بعد منتقل میشود .

۶⃣ با توجه به اینکه در تعرفه های جدید، میزان حجم در سرویسها به عنوان “میزان مصرف منصفانه” در نظر گرفته خواهد شد، حجم باقی مانده از تعرفه ی فعلی شما به این تعرفه ها “قابل انتقال نمی باشد.”

۷⃣ 💫طرح ویژه : 🎉 جشنواره تمدید یوزنت 🎉
پیشنهاد ما به مشترکینی که تمایل به تمدید سرویس دارند و میزان مصرف حجم ماهیانه آنها کم است، خرید #جشنواره_تمدید_یوزنت است .
🔸 لطفا دقت نمایید فقط تا روز دهم آذرماه جشنواره فعال میباشد.

نظر دهید